************

o       (چگونگی شکل گیری گلدکوئست در شهرستان ملایر)

**************************

می خواهیم در موردچگونگی شکل گیری این غده ی سرطانی در شهرستان ملایر برایتان سخن به میان آورم  . در یکی از روز ها فردی, که در اینجا بنا بر مسائلی از نام بردن اسم کامل آن( که بعدا نام آن به طور کامل فاش خواهد شد.به طور مختصر:علیرضا.ش)خودداری میکنم با هزاران امید و آرزو  وارد شهر خود شد .او در وادی امر این غده ی سرطانی را در خانواده ی خود رواج داد .آنها به امید اینکه روزی با بالا رفتن از  این  درخت ثروت به جایی میرسند ,شروع به پرزنت کردن همه نوع از قشر جامعه کردند.وقتی که اولین لقمه ی حرام در جیب آنها سرازیر شد,این لقمه به دهانشان چسبید ومردم بیگناه را با هزران امید و وعده های واهی که همه ی آن زاده ی فکر کور خودشان  بود  به این چاه عمیق سوق می دادند.بعدا   فهمیدند که این غده ی سرطانی بدخیم شده و به سرعت در حال رشد کردن است و هیچ کس نمی تواند جلوی آنرا بگیرد.

میدانید نتیجه چه شد :این بود که صدها نفر از مردم ملایر  که اکثرا از قشر ضعیف جامه بودند صد در صد مالباخته شدند.

مردم مالباخته نمی توانستند  کاری کنند چون از طرف بالا سری که خود نیز  مال  باخته بود به قول کوئستیها انرژی می گرفتندودر این کار نا امید نمی شدند .آنها نمی دانستند اینبار طعمه ی چه کسی هستند و چه دامی برایشان پهن شده است .آنها غوطه ور در شعارهای کاذب بالاسری خود بودند .

جالب است که بدانید هیچ یک حاضر به  شکایت نشدند. چون با یک نقشه ی زیرکانه ای  به آنهاگفته  بودند برای  جذب زیر شاخه از اقوام در جه  یک و فامیل  خود استفاده کنید. که آخر آن هم میدانید: نفرت و دو دستگی در فامیل و کیان خانواده بود .

******************

راستی مسئول این همه بد بختی و فرار سرمایه های مردم چه کسی است ؟

ِآیا آنان که مردم را در این چاه انداخته اند دوباره می توانند  مردم را از این چاه خارج کنند؟

آیا سرشاخه های کوئست، در ملایر میدانند آنچه که در این راه  بدست آورده اند در گرو مالباختگی و فساد مردم شهر خود است؟

آیا آنها  می پندارند که کار خود شرعی است   وقانونی است و هیچ یک از اعمال آنها خبر ندارد؟

مگر پایمال کردن حقوق مردم کار بزرگی است که این افراد از آن ابایی ندارند .شاید فراموش کرده ا ند که خدا   شاهد و ناظر بر اعمالشان است.

ولی فکر نکنم این قشر از جامعه {کوئستی ها و امثال آنها}بویی از انسانیت برده باشند  .

سوال این جا ست :****************************

- چرا هیچ یک از مسئولان ملایر  با توجه به   طیف گسترده ای که تلویزیون وروزنامه ها در مورد غیر قانونی و غیر شرعی (حرام بودن)اینگونه سیستمها سخن به میان آورده است  ،هیچ عکس العملی ا ز خود  نشان  نداده اند؟.****

-مگر ممکن است که این همه آدم وارد این سیستم  شوند ولی هیچ یک از مسئولان ملایر بویی نبرند ؟

شاید مافیای کوئست در دستگاه های دولتی و نظارتی  ملایر دست دارند؟

 

فرد دیگری نیز در این ماجرا دست دارد که نام آن {ح. ش}.فقط اینرا گفتم که زنگ خطری برای او باشد  وشاید  به فکر مالباخته ها افتد  و اینرا بداند که خداوند ناظر بر کارهای اوست.

. ورود او به این سیستم طیف بسیار گسترده ای در بر داشت که بسیاری برای بالا بردن اعتبارشان و جذب زیر مجموعه بیشتر ،  نام این فرد را بر زبان می آوردند .

جالب است بدانید ،این فرد قبلا سمّت مهمی را در شهر داشته است که متاسفانه در دوران

پیری به مسیر کج افتاده و تیشه به ریشه ی  مردم  ومال آنها میزند ولی به زودی و در سایه ی الطاف الهی دست او برای همه ی مردم به خصوص ملایریهای عزیز رو خواهد   شد.

لازم به ذکر است که آنها در جلسات خود مردم را ضد انقلاب به بار می آورند  و ارزشهای ما  را  به ضد ارزش تبدیل می کنند و به این ترتیب بذر نفرت را در دل مردم می کارند. و این خطر جدی برای جامعه است .

 

در حقیقت آنها مردم را فدای آرزوهای کور کورانه ی خود کردند.

 

آنها با بر  گذاری جلسات مختلط  زمینه های انحراف را محیا میکردند.در این جلسات انقلاب ما را زیر سئوال می  برند و به مراجع  تقلید ما بر چسب می زدندو فکر می کردند که می توانند با زیر سئوال روحانیت به اهداف شو خود برسند.ولی متا سفانه در این راه موفق نشدند.

و سخن آخر:

خطاب به مردم فهیم ملایر و ایران :

-بیاید دست در دست هم دهیم و با اطلاع رسانی به موقع ومناسب نگذاریم انسانهای دیگری  آلوده ی  این بازی کثیف  شوند و با اتحاد و همدلی یکدیگر؛ جلوی اینگونه سیستمهارا بگیریم  وبا یکپارچه گی هر چه تمام تر چرخ های این مملکت را بگردانندو اینرا بدانید که خداوند روزی حلال را خودش مقرر کرده است و نیاز ی به کلاه گذاشتن بر سر مردم نیست.

 

*********************************************************

هدف از نوشتن این نامه: آگاه کردن مردم و همچنین   مسئولان ذی ربط، با این موضوع بخصوص مسئولان ملایر است  که در این مورد خیلی سهل انگاری کرده اند .

شاید نوشتن این نامه مرهمی باشد بر دل زخم خورده ی مال باخته های کوئست و اینرا بدانند که تنها نیستند و هنوز کسانی به فکر آنها هست و ما تمام تلاش خود را برای باز پس گرفتن پول مردم خواهیم کرد و از هیچ قدرتی نمی هراسیم. 

با تشکر

به امید داشتن ایرانی آباد و زنده

نوشته شده توسط میهن پرست

 

جدیدترین فتوای آیت الله فاضل لنکرانی: ارتباط با گلدکوئیست و نظایر آن حرام است

 

حضرت آیت الله فاضل لنکرانی در تازه ترین فتوای خود که سه روز پیش صادر شده، ارتباط با شرکت گلد کوئیست و نظایر آن را حرام دانسته و این حرمت را هم در چارچوب احکام اولیه و هم به عنوان ثانوی مورد تاکید قرار داد.
متن این فتوا که از طریق دفتر ایشان در اختیار روزنامه قرار گرفته، بدین شرح است:

بسمه تعالی وله الحمد
درمورد شرکت گلدکوئیست و نظایر آن که اخیراً سؤالات مکرری از این دفتر شده، و کثرت سؤالات دلیل بر فعالیت گسترده این شرکتها ازنظر کمی و کیفی است، اعلام می نمائیم که ارتباط با این شرکتها هم به عنوان اولی حرام است و هم به عنوان ثانوی.
اما عنوان اولی: برای این که از مصادیق اکل مال به باطل است که مورد نهی صریح در قرآن واقع شده، و تحصیل پول از این طریق تمام مفاسد اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی قمار را دارد.
اما عنوان ثانوی: برای این که راهی اختراع کرده اند تا ضمن سود سرشار و هنگفت، کشورهای دیگر مخصوصاً مسلمانان را از نظر اقتصادی مورد تضعیف قرار دهند و ارزهای آنان را از کشورشان بیرون ببرند و افراد فعال را از فعالیتهایی که موجب ارتقا و رشد کشورشان است باز دارند و این عنوان ثانوی از نظر اهمیت بالاتر ازعنوان اولی است؛ لذا توالی فاسد این گونه معاملات که بر هیچ فرد منصفی پوشیده نیست مؤکد حرمت آن می باشد و پولی که از این راه بدست می آید در صورتی که صاحبان آن معلوم نباشد باید تماماً بر فقرا و صدقه داده شود؛ امید است که ملت شریف و مسلمان مخصوصاً جوانان عزیز، هشیاری و آگاهی بیشتری یافته و از دامهای گسترده شیطانی اجتناب نمایند.

 

منبع: روزنامه کیهان مورخ ۸/۲/۱۳۸۴  کلیک کنید...


بانک مرکزی: فعالیت شرکت گلدکوئیست در ایران غیر قانونی است

خبرگزاری فارس:‌ مدیر اداره نظارت بر صندوق‌های قرض‌الحسنه و صرافیهای بانک مرکزی تاکید کرد:‌ فعالیت‌ شرکت گلدکوئیست در ایران غیر قانونی و غیر شرعی است.

ابراهیم درویشی در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس اظهار داشت: بانک مرکزی هیچ مجوز فعالیتی به شرکت گلدکوئیست نداده و عملکرد این شرکت به هیچ وجه مورد تایید بانک مرکزی نیست.
وی اضافه کرد: فعالیت شرکت
گلدکوئیست وجاهت قانونی و شرعی ندارد و براساس اصل چهارم قانون اساسی در نظام جمهوری اسلامی ایران فعالیتهای غیرشرعی جایگاهی ندارد.
درویشی گفت: بانک مرکزی موکدا به مردم اعلام می کند از هر گونه سرمایه گذاری در این شرکت غیرقانونی خودداری کنند، در غیر این صورت، مسئولیت و عواقب آن به عهده خودشان خواهد بود.
مدیر اداره نظارت بر صندوقهای قرض الحسنه افزود: اخیرا در برخی محافل اعلام شده است که فعالیت شرکت گلدکوئیست براساس مجوز دریافتی از سوی بانک مرکزی است که این مساله صحت ندارد و رد می شود .

 

منبع: خبرگزاری فارس نیوز و روزنامه کیهان کلیک کنید...